تحقیق در مورد موزه 35 ص
تحقیق در مورد موزه 35 ص دانلود فایل تحقیق در مورد موزه 35 صفحه قابل ویرایش در قالب Word دسته بندی صنایع دستی فرمت فایل...
ادببات نظری تحقیق سبک های مدیریتی
ادببات نظری تحقیق سبک های مدیریتی ادببات نظری تحقیق سبک های مدیریتی دسته بندی علوم انسانی فرمت فایل doc حجم فایل 44...
پرتو درمانی میکروبام(Microbeam)
پرتو درمانی میکروبام(Microbeam) پرتو درمانی میکروبام(Microbeam) شبکه درمان و فراتر از آن یک چشم انداز بالینی دسته بندی...
تحقیق نشانه شناسی
تحقیق نشانه شناسی تحقیق در مورد نشانه شناسی 45 صفحه قابل ویرایشدرقالب Word فرمت فایل Doc دسته بندی صنایع دستی فرمت فایل...
مقاله نقوش سنتی ایران
مقاله نقوش سنتی ایران دانلود تحقیق نقوش سنتی ایران 35 صفحه در قالب Word قابل ویرایش دسته بندی صنایع دستی فرمت فایل doc...
چون انسان محدود است وصف ان هم باید (آزادی) محدود باشد وگرنه «تجاوزوصف از موصوف لازم آید که امر محال است »اراده محدود است نمی تواند هر چه می خواهد محقق کند فطرت انسان غیر طبیعت اوست وطبیعت انسان آزادی مطلق می خواهد .
محدوده آزادی راچه کسی مشخص می کند کسی که انسان را محدود آفریده خدا اندازه مشخصی برای هرچیزقرار داده «انا کل سی خلقنا ه بقدر» آزادی ملک انیان نیست بلکه امانت الهی است وحق ندارد کسی خود را بفروشد .
تفسیر تحریف نشده آزادی واعمال درست آن دو ودیعه الهی است وانسان متعهد امانت دار ان است .
آزادی در جهان یعنی الهی ومادی : بر اساس دو جهان بینی الهی ومادی دوگونه تفسیر در باره آزادی پدی می اید آزادی مطلق که تفکر مادی معتقد است از نظر مکتب وحی ونبوت بندگی هوا وهوس است خداوند تکوینا ازاد افریده اما شرعا موظف است دین حق راکه خواسته فطرت اوست بپذیرد . انسان نمی تواند بگوید من حق دارم دین الهی رانپذیرم زیرا بانپذیرفتن از فطرت اصلی خود واز دایره انسانیت خارج می گردد .
انسان تکوینا آزاد است است که راه شقاوت را بپیماید یا راه سعادت را اما در شریعت وعقل هرگز ازاد ورها نیست .