فایل شاپ

فروش مقاله،تحقیقات و پروژه های دانشجویی،دانلود مقالات ترجمه شده،پاورپوینت

فایل شاپ

فروش مقاله،تحقیقات و پروژه های دانشجویی،دانلود مقالات ترجمه شده،پاورپوینت

پاورپوینت مدیریت محصول

این فایل حاوی مطالعهموضوع مدیریت محصول می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 133 اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1035 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 133
پاورپوینت مدیریت محصول

فروشنده فایل

کد کاربری 5979

بخشی از محتوای محصول:

تعریف مدیریت :

تحقق اهداف کارآفرین ارتباط تنگاتنگی با فرایند مدیریتی یک کارآفرین و در واقع با اجزاء ، ساختار و شیوه مدیریتی وی دارد.

درباره تعریف مدیریت اتفاق نظر خاصی در دست نیست و صاحب نظران و نظریه پردازان علم مدیریت با اهداف و سرگیری های گوناگون، تعاریف متفاوتی ارائه کرده اند که بعضی از این تعاریف به شرح زیر است:

¯مدیریت عبارت است از هنر انجام کار به وسیله دیگران

¯فراگرد تبدیل اطلاعات به عمل، این فراگرد تغییر و تبدیل را تصمیم گیری می نامند.

¯فراگرد هماهنگ سازی فعالیت فردی و گروهی در جهت هدفهای گروهی.

¯ فراگرد برنامه ریزی، سازماندهی، رهبری نظارت کار اعضای سازمان و استفاده، از همه منابع موجود سازمانی برای تحقق هدفهای مورد نظر سازمان.

سیر تحول اندیشه های مدیریت به ترتیب ذیل است

الف- نظریه های کلاسیک که شروع این نظریه از سال 1910م است و به سه دسته تقسیم می شوند:

•1- مکتب مدیریت علمی

•2- مدیریت اداری

•3- نظریه بوروکراسی

شعار مدیریت علمی این است که انتخاب بهترین روش برای انجام هر کار است. در نظریه بوروکراس بر این اصل استوار است که شکل سازمانی مطلوبی که به طور منطقی طراحی گردد بسیار کارآمد می شود و از اصول منطق و نظر پیروی می کند و برمبنای اختیار مشروع قرار می گیرد.

محوریت بحث نظریه مدیریت کلاسیک دستیابی به حداکثر کارایی سازمان است.

و...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد