دسته بندی | بازاریابی و امور مالی |
بازدید ها | 79 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 6709 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 24 |
چگونه برندهایی نظیر نیسان، آدیداس، اوک، برتس بیز، مایکروسافت و سونی با بهرهمندی از بازاریابی حسی میکوشند تا زنده بمانند و تازه. برندهای جهانی همواره در پی آنند تا «توجه» مردم را به خود جلب کنند. تنها در این صورت است که میتوانند زنده بمانند
فهرست
تازهترین کمپینهای خلاقانه و نوآورانه
آدیداس و خلق تجربهای جدید برای خرید
گوشی هوشمند سونی در لیوان نوشابه
بیلبوردی برای از بین بردن چروکهای پوست