فایل شاپ

فروش مقاله،تحقیقات و پروژه های دانشجویی،دانلود مقالات ترجمه شده،پاورپوینت

فایل شاپ

فروش مقاله،تحقیقات و پروژه های دانشجویی،دانلود مقالات ترجمه شده،پاورپوینت

تحقیق مودم

اصول اساسی برنامه جریان سرعت (اسپیداسپریم)5200 ، یک دستگاه مودم ADSL محبوب است چیزی که بیشتر مردم نمی‌دانند این است که این مودم می‌تواند به یک دستگاه صاف‌کننده از طریق یک اقدام بسیار ساده از یک نرم‌افزار ارتقاء داده شده انتقال داده شود بعبارت دیگر تمام کاری که شما باید انجام دهید ، روز آمد کردن برنامه در مودم است تا بتواند مثل یک دستگاه
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 264 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22
تحقیق مودم

فروشنده فایل

کد کاربری 4421

مودم

اصول اساسی :

برنامه جریان سرعت (اسپیداسپریم)5200 ، یک دستگاه مودم ADSL محبوب است . چیزی که بیشتر مردم نمی‌دانند این است که این مودم می‌تواند به یک دستگاه صاف‌کننده از طریق یک اقدام بسیار ساده از یک نرم‌افزار ارتقاء داده شده انتقال داده شود . بعبارت دیگر تمام کاری که شما باید انجام دهید ، روز آمد کردن برنامه در مودم است تا بتواند مثل یک دستگاه صاف‌کننده عمل کند.

ولی‌چرا باید یک مودم را به یک دستگاه صاف‌کننده انتقال دهیم ؟ در این کار چند فایده وجود دارد ، خصوصاَ اگر می‌خواهید بلندگوی اصلی‌تان را با اتصال اینترنت با کامپیوترهای دیگر همراه نمائید .

اگر می‌خواهید اتصال ADSL خود را با شبکه خود همراه نمائید ، مجبور خواهید بود یک کامپیوتر را تمام اوقات بحال خود رها کنید ( یا یک دستگاه صاف‌کننده بخری ) . در این کامپیوتر، دستگاه مودم وصل خواهد شد و بهمین ترتیب به شبکه وصل خواهد شد از طریق یک شبکه ثانوی ، شما مجبور خواهید شد که وصل کنید و پیکربندی نمائید یک افزار مشارکتی را ( از قبیل وین گیت ،وین روت و غیره) یا امکان استفاده از خدمات اینترنت را بر روی سیستم اجرائی خودتان بوجود آورید . علاوه بر این ، شما مجبور خواهید بود که اقدام تصدیق کردن را در این کامپیوتر انجام دهید .

انتقال دادن دستگاه مودم شما به یک دستگاه صاف‌کننده ، با یک لمس کردن باعث شکستن پرندگان زیادی خواهد شد .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد