فایل شاپ

فروش مقاله،تحقیقات و پروژه های دانشجویی،دانلود مقالات ترجمه شده،پاورپوینت

فایل شاپ

فروش مقاله،تحقیقات و پروژه های دانشجویی،دانلود مقالات ترجمه شده،پاورپوینت

تحقیق انگیزه تحریف خط امام

تحقیق انگیزه تحریف خط امام (ره)
دسته بندی معارف اسلامی
بازدید ها 38
فرمت فایل doc
حجم فایل 55 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
تحقیق انگیزه تحریف خط امام

فروشنده فایل

کد کاربری 4558
کاربر

چکیده

نظام سلطه و دشمنان انقلاب یک بار دیگر سناریوى پیچیده و بسیار خطرناکى را طراحى نموده‌اند. طراحان و کارگزاران این سناریو با بهره گیرى از عوامل نفوذى، تجدیدنظرطلبان و منحرفین از مکتب امام خمینى تغییر و استحاله رامدنظر قرار داده‌اند.

براى شناخت تفسیر درست خط امام و جلوگیرى از تحریف وجود نازنین، رفتار، عملکرد و خط مشى امام راحل، دو مسیر وجود دارد که مراجعه به هر کدام از این دو مسیر، آفت تحریف را به حاشیه مى برد و بهره مندى از زلال خط درست امام را ممکن مى سازد. اولین و مطمئن ترین راه، اخذ مفهوم درست و تفسیر خط امام از کلام ولى فقیه زمان است؛ فردى که تقوا، عدالت، اجتهاد و تدبیر وى عوامل کشف ایشان به عنوان ولى فقیه و سکاندارى جامعه اسلامى بوده است. بدون تردید حضرت آیت الله العظمى امام خامنه اى به عنوان شاگردى امین، همراهى صدیق و یاورى انقلابى که سال هاى سال در کنار امام خمینى (ره) در کوران حوادث انقلاب طى طریق نموده اند و امروز ولایت نظام اسلامى را به عهده دارند، مرجعى قابل اعتماد براى تفسیر درست خط امام مى باشند.

مسیر دیگر، ثبت تاریخى ابعاد شخصیتى و فحواى کلى و شاکله اصلى تفکر امام در اذهان توده مردم و جامعه است. مراجعه به این ثبت تاریخى و زدن سنگ محک آن به تحریفات شخصیتى بنیانگذار انقلاب، صیانت بخش خط امام از تحریف و وارونه نمایى آن خواهد بود. تعریف گزینشى از امام، بیان نکردن برخى از ابعاد خط امام، سطحى مطرح نمودن بخشى از زوایاى فکرى و عملى ایشان، قلب ماهیت شاکله اصلى تفکر امام راحل، انعکاس تفاوت گفتار امام در سخنرانى هاى عمومى با اظهارنظرهاى دیگرشان در اندرونى و بیان خاطره هاى غیرمنطبق با شاکله اصلى تفکرى امام از جلسات دو یا چند نفره در محضر ایشان، همه و همه از مصادیقى است که با یکى از روش هاى فوق الذکر درستى یا تحریف آن ها را مى توان رمزگشایى نمود. مطالب فرعى اى که در فرض خوشبینانه و اعتماد به راویان آن ها و در نظر نگرفتن امکان اشتباه در نقل این خاطره ها به دلیل گذشت زمان و نیز در نظر نگرفتن امکان برداشت ناصحیح ازسخنان امام، مطالبى هستند که با مسیر اصلى حرکتى امام ناسازگارند و ممکن است با نظر به رویکردى خاص یا موردى استثنایى در زمانى خاص بیان شده باشند که قطعاً قابلیت تعمیم به دیگر نظرات بیان شده اصلى امام در منظر و مراى عمومى مردم را ندارند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد