فایل شاپ

فروش مقاله،تحقیقات و پروژه های دانشجویی،دانلود مقالات ترجمه شده،پاورپوینت

فایل شاپ

فروش مقاله،تحقیقات و پروژه های دانشجویی،دانلود مقالات ترجمه شده،پاورپوینت

مقاله کارخانجات لامپ پارس شهاب

دانلود مقاله درباره شرکت های سهامی خاص و عام مانند شرکت پارس الکتریک و شرکت پارس شهاب
دسته بندی الکترونیک و مخابرات
بازدید ها 42
فرمت فایل doc
حجم فایل 43 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 76
مقاله کارخانجات لامپ پارس شهاب

فروشنده فایل

کد کاربری 4152
کاربر

*مقاله کارخانجات لامپ پارس شهاب*


کارخانجات پارس الکتریک ( شرکت سهامی عام ) در تاریخ 9/12/1341 تحت شماره 8567 در ایران به ثبت رسیده و فعالیتهای آن با موضوع تأسیس و ا یجاد کارخانه صنعتی و تولیدی مونتاژرادیو و تلویزیون بنیان نهاده شد .

تولیدات این کارخانه در حال حاضر شامل تلویزیونهای رنگی در اندازه های 14،21،28،29، مانیتور 15،17 رادیو پخش اتومبیل ، رادیو ضبط دو کاسته و بلند گو می باشد .

در حال حاضر کارخانجات پارس الکتریک با همکاری شرکت های معتبر و پیشرو جهانی و با استفاده از آخرین دستاوردهای تکنولوژی و جدیدترین ماشین های اینسرت اتوماتیک و مجربترین مهندسین و تکنسینها و نیروی کارآمد محصولات خود را تولید و به بازار عرضه می نماید .

کارخانجات این شرکت در مجتمع صنعتی واقع در کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج مشغول به فعالیت بوده و مشتمل بر 4 واحد تولیدی (1ـ تلویزیون 2ـ مانیتور 3ـ قطعات 4ـ رادیو و کوئیل سازی )و واحدهای پشتیبانی تولید (تحقیقات و توسعه ، نگهداری و تعمیرات ، برنامه ریزی و کنترل مواد ، کنترل کیفیت ) بوده و دارای کارگاههای مجهز به مدار چاپی ، قطعات پلاستیکی وفلزی ، آبکاری ، پلاستو فوم، رنگ کاری و قالب سازی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز می باشد .

کارخانجات پارس الکتریک در تاریخ 16/4/1358 در اجرای (بند ب ) در قانون حفاظت و توسعه صنایع ایران ،ملی اعلام گردید و تحت پوشش سازمان صنایع ملی ایران واقع شد و در سال 1371 در اجرای سیاستهای دولت محترم جمهوری اسلامی ایران مبنی بر خصوصی سازی کارخانجات ، نقل و انتقال سهام بین سازمان صنایع ملی ایران و شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی صورت گرفت و اداره امور شرکت را هیأت مدیره منتخب مجمع صاحبان سهام عهده دار گردید .

فهرست شرکتهای تابعه پارس الکتریک :

1.شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس

2. شرکت خدمات پارس

3شرکت کارخانجات پارس کالری

4. شرکت طراحی و مهندسی ساخت صنعت

5. شرکت پارس نیک

6. شرکت مهندسی و بازرگانی پارس

7. شرکت ساخت و تولید قطعات الکترونیک سیرجان

8. شرکت پرسا رایانه

9. شرکت عایق پلاستیک

10. شرکت کارتن البرز

11.سایر شرکتهای سرمایه پذیر

1)شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس (سهامی عام )

شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس به منظور ساخت و تهیه و توزیع و فروش انواع محصولات و لوازم خانگی در تاریخ 6/2/1354 به ثبت رسیده و کارخانه و تأسیسات آن در شهر صنعتی البرز قزوین احداث و به همت مهندسین و کارگران ایرانی در سال 1359 به بهره برداری رسید .

طی دوران فعالیت شرکت پس از انقلاب ، ترکیب و میزان سرمایه شرکت به دفعات تغییر یافت و در سال 1370 به تملک کارخانجات پازس الکتریک در آمد و در سال 1373 از سهامی (خاص) به سهامی (عام) تبدیل و در همان سال نیز در سازمان بورس اوراق بهادار پذیرفته شد .

تولیدات این شرکت عبارتند از ماشین لباسشویی ، یخچال و فریزر در ابعاد 12 فوت و ضمناً در ابعاد 8و 12 فوت نیز امکان تولید را دارند . در حال حاضر بدنه داخلی محصولات مذکور از فلزی به پلاستیکی تغییر یافته است . سرمایه شرکت هم اکنون 150 میلیارد ریال است که حدود 61% آن متعلق به پارس الکتریک میباشد .

2)شرکت خدمات پارس (سهامی خاص)

این شرکت در سال 1355 با سرمایه شرکت کارخانجات پارس الکتریک تأ سیس و 100% سهام آن متعلق به شرکت پارس الکتریک می باشد و به منظور پشتیبانی و انجام خدمات پس از فروش محصولات پارس تأسیس شده است و در جهت ارائه خدمات بیشتر اقدام به گسترش فعالیت خود در زمینه طراحی و نصب سیستم های آنتن مرکزی ، پیجینگ ، تجهیزات آموزشی ، کنترل مداربست ، برگزاری کلاسهای آموزش فنی الکترونیک و تعمیر تلویزیون و برگزاری سمینارهای توجیهی در سطح کشور فعالیت داشته و با داشتن ورزیده ترین کادر خدماتی و14 شعبه رسمی و بیش از 191 نمایندگی مجاز در اقصی نقاط کشور اسلامی خدمات خود را ارائه می دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد